سامسونگ صفحه نمایش بزرگ خود (LFD) را به نمایشگاه Cine Europe 2013 آورد تا صفحه نمایش های آینده را به نمایش بگذارد. در این نمایشگاه، غرفه سامسونگ به شیوه ای طراحی شده است که سالن سینمای واقعی را مجسم کند: بازدیدکنندگان در مسیری که سینماروها معمولاً طی می کنند راهنمایی می شوند. از گیشه بلیط شروع کرده، برای نوشیدنی به طرف سالن انتظار حرکت می کنند و سرانجام برای لذت از تجربه ای سینمایی به سالن اصلی سینما می روند.
منتهی این تجربه ای متفاوت است: در باجه بلیط بازدیدکنندگان بلیط خود را از طریق صفحه لمسی خریداری می کنند. از اینجا به بعد در کوریدورهایی که به سالن سینما ختم می شوند، بازدیدکنندگان میتوانند پیش پرده فیلم های آینده را روی LFDهای خیره کننده تماشا کنند. علاوه براین، LFDهایی نیز در فضای بیرون از سینما نصب شده اند که در مقابل هر نوع وضعیت هوا مقاومند.
در رابطه با این پدیده نوظهور، نایب رئیس بخش صفحه نمایش های تصویری سامسونگ الکترونیک، کیم هیون سیوک، گفت:
از آنجایی که سینماهای بسیاری در سراسر جهان به سرعت تسهیلات خود را با نصب LFD در سالن های انتظار، گیشه های بلیط و محوطه فروش تنقلات، دیجیتالی می کنند، ما معتقدیم که صنعت تفریح و سرگرمی امکانات نامحدودی برای استفاده از این صفحه نمایش های جذاب و چشمگیر دارد. به عنوان شرکتی پیشگام در ایجاد بازارهای جدید و انرژی بخشیدن به صنایع موجود، سامسونگ الکترونیکس متعهد است در دیجیتالی کردن صنعت سینما پیشقدم بوده، برای دوستداران سینما تجربه ای تازه، غنی و همه جانبه ای را میسر کنیم.
سامسونگ با راهکارهای LFD خود، از پیش جای خود را در اروپا باز کرده است. مجموعه سینماهای Gaumont-Pathe، که حدود هزار پرده سینمایی را در بیش از صد سینما در سراسر فرانسه، سوئیس و هلند اداره می کند، نمایشگر های سامسونگ را انتخاب کرده است تا جایگزین پرده های سنتی کند، و با این کار مدیریت خود را آسان و توجه مشتریان بیشتری را جلب کرده است.
منبع :
برد کرامب ( Bread Crumb ) چیست؟
آزمایش موفقیتآمیز لیزر توسط نیروی هوایی آمریکا
ارائه اینترنت ماهوارهای در هواپیماهای باریکپیکر امریکن ایرلاینز
الگوریتم تطبیق عصبی ( Neural Matching ) چیست؟
کشف بزرگترین مخزن یخ آب در مریخ ؛ دستاوردی شگفت انگیز برای زندگی در مریخ